fbpx
Akademia Liderów GastronomiiAkademia Liderów Gastronomii
Akademia Liderów GastronomiiAkademia Liderów Gastronomii

Regulamin szkoleń Akademii Liderów Gastronomii

REGULAMIN SZKOLEŃ AKADEMII LIDERÓW GASTRONOMII

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady świadczenia usług szkoleniowych przez Michalinę Patucha, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą empower media Michalina Patucha z siedzibą w Chorzów 41-500, ul. Metalowców 13 A2/103, NIP 9730924738 (zwaną dalej „Organizatorem”).

2. Regulamin stanowi integralną część umowy zawieranej z uczestnikami szkoleń i ma na celu określenie wzajemnych zobowiązań Organizatora oraz Uczestników.

§2 ORGANIZACJA SZKOLEŃ

1. Organizator realizuje szkolenia w zakresie i terminach szczegółowo opisanych w ofercie szkoleń dostępnej na stronie akademialiderowgastronomii.pl.

2. Szkolenia mogą być realizowane w formie:
– stacjonarnej
– online (zdalnej)
– hybrydowej

3. W przypadku szkoleń online:
– Uczestnik musi dysponować sprzętem spełniającym minimalne wymagania techniczne: komputer/laptop/tablet z dostępem do Internetu, kamerą i mikrofonem
– Minimalna przepustowość łącza internetowego: 10 Mb/s
– Organizator zapewnia dostęp do platformy szkoleniowej

§3 WARUNKI UCZESTNICTWA

1. Uczestnikiem szkolenia może być:
– osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia
– osoba prawna
– jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

2. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest:
– wypełnienie formularza zgłoszeniowego
– akceptacja regulaminu
– dokonanie opłaty za szkolenie
– otrzymanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia od Organizatora

3. Liczba miejsc na szkoleniach jest ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń i dokonania opłaty.

 

§4 PŁATNOŚCI

1. Ceny szkoleń podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

2. Organizator akceptuje następujące formy płatności:
– przelew bankowy
– płatność online przez system Przelewy24

3. Płatność powinna być dokonana w terminie wskazanym w potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia, nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

§5 REZYGNACJA, REKLAMACJE I REKOMPENSATY

1. Uczestnik może zrezygnować z udziału w szkoleniu:
– do 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia – zwrot 100% wpłaconej kwoty
– od 13 do 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia – zwrot 50% wpłaconej kwoty
– poniżej 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia – brak możliwości zwrotu wpłaconej kwoty

2. Rezygnacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres e-mail: biuro@algastro.pl

3. Reklamacje dotyczące szkoleń można składać w formie pisemnej na adres e-mail: biuro@algastro.pl w terminie 14 dni od daty zakończenia szkolenia.

4. Reklamacja powinna zawierać:
– dane uczestnika
– nazwę i termin szkolenia
– szczegółowy opis przedmiotu reklamacji
– oczekiwania wobec Organizatora

5. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 7 dni roboczych od daty jej otrzymania.

6. Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia bez rozpatrzenia reklamacji:
– złożonych po terminie
– niezgodnych z warunkami określonymi w umowie
– niezawierających wszystkich wymaganych informacji

7. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Organizator może zaproponować jedną z następujących form rekompensaty:
– zniżkę w wysokości 20% na kolejne szkolenie
– bezpłatne powtórzenie udziału w szkoleniu
– otrzymanie dodatkowych bezpłatnych materiałów edukacyjnych
– inną formę rekompensaty ustaloną indywidualnie z Uczestnikiem

§6 ZMIANY TERMINU, ODWOŁANIE SZKOLENIA I SYTUACJE NIEPOŻĄDANE

1. Organizator zastrzega sobie prawo do:
– zmiany terminu szkolenia
– zmiany trenera prowadzącego
– odwołania szkolenia

2. W przypadku odwołania szkolenia przez Organizatora, Uczestnikowi przysługuje:
– zwrot 100% wpłaconej kwoty, lub
– możliwość udziału w szkoleniu w innym terminie

3. W przypadku zmiany terminu szkolenia, Uczestnik ma prawo do:
– udziału w szkoleniu w nowym terminie
– rezygnacji ze szkolenia i zwrotu 100% wpłaconej kwoty

4. W przypadku wystąpienia sytuacji niepożądanych podczas szkolenia:
– Trener ma prawo zwrócić uwagę Uczestnikowi, którego zachowanie zakłóca przebieg szkolenia
– W przypadku rażącego naruszenia zasad lub utrudniania prowadzenia szkolenia, Trener ma prawo poprosić Uczestnika o opuszczenie szkolenia
– W przypadku zachowań agresywnych lub zagrażających bezpieczeństwu, Organizator ma prawo wezwać odpowiednie służby
– Uczestnik będący pod wpływem alkoholu lub środków odurzających zostanie wyproszony ze szkolenia bez prawa do zwrotu opłaty

5. W sytuacjach awaryjnych (np. problemy techniczne podczas szkoleń online):
– Organizator zapewni wsparcie techniczne
– W przypadku niemożności rozwiązania problemów, zostanie zaproponowany alternatywny termin
– Jeśli problemy leżą po stronie Organizatora, Uczestnik ma prawo do rekompensaty

§7 PRAWA I OBOWIĄZKI STRON ORAZ ZASADY PRZEPROWADZANIA SZKOLEŃ

1. Organizator zobowiązuje się do:
– przeprowadzenia szkolenia zgodnie z programem
– zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej
– zapewnienia materiałów szkoleniowych
– wystawienia certyfikatu uczestnictwa

2. Uczestnik ma prawo oczekiwać:
– godnych warunków przeprowadzenia szkolenia
– pełnej gotowości i profesjonalnego przygotowania trenerów
– spełnienia założeń merytorycznych szkolenia
– godnego i profesjonalnego traktowania podczas szkolenia
– otrzymania wysokiej jakości materiałów szkoleniowych
– wsparcia ze strony trenera w trakcie realizacji zadań

3. Uczestnik zobowiązuje się do:
– przestrzegania regulaminu
– punktualnego stawiania się na zajęciach
– aktywnego uczestnictwa w całości szkolenia
– wykonywania zadań przekazanych przez prowadzącego
– zachowania kultury osobistej i szacunku wobec innych uczestników oraz trenera
– niewprowadzania w błąd co do swojej tożsamości
– nieudostępniania materiałów szkoleniowych osobom trzecim

§8 WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

1. Materiały szkoleniowe przekazywane Uczestnikom stanowią własność intelektualną Organizatora i podlegają ochronie prawnej.

2. Uczestnicy nie mają prawa:
– kopiować materiałów
– rozpowszechniać materiałów
– udostępniać materiałów osobom trzecim
– wykorzystywać materiałów w celach komercyjnych

§9 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem danych osobowych jest Organizator.

2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Polityką Prywatności dostępną na stronie akademialiderowgastronomii.pl.

§10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

2. Regulamin wchodzi w życie z dniem 11.12.2024 r.

3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O wszelkich zmianach Uczestnicy będą informowani za pośrednictwem strony internetowej akademialiderowgastronomii.pl.

    • +48 531 569 695
    • biuro@algastro.pl
    • Chorzów, ul Metalowców 13 / A2 / lok. 103