Otwarte szkolenia dla gastronomii
Chcesz rozwijać swoje umiejętności związane z zarządzaniem lub potrzebujesz zadbać o rozwój swoich pracowników i podnieść jakość świadczonych usług?
Współpracujemy wyłącznie z praktykami z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu restauracjami, zespołem oraz budowaniu rozpoznawalnych i kultowych marek na rynku gastronomicznym. Stawiamy na praktyczne podejście uzupełnione teorią, dzięki czemu uczestnicy naszych szkoleń szybko wypracowują rezultaty dopasowane do swoich potrzeb.
Sprawdź, które szkolenia aktualnie mają wolne miejsca i zapisz się!
Szukasz szkolenia dopasowanego do potrzeb Twojej gastronomii?
Skontaktujemy się z Tobą i doradzimy, które szkolenie najlepiej zrealizuje cele restauracji!
Zamknięte szkolenia dla gastronomii
Zamknięte szkolenia dla gastronomii to oferta dla:
- restauracji / bistro / kawiarni,
- franczyz lub sieci gastronomicznych,
- innych punktów gastronomicznych,
które nastawione są na podnoszenie jakości w obszarach ściśle związanych z gastronomią, jak i tych, które poprawiają jakość współpracy, wzmacniają ducha walki i pomagają zbudować zespół odporny na nierówności i wyboje pojawiające się podczas tabaki i sezonowych kryzysów.
Każde szkolenie poprzedzone jest wnikliwym badaniem aktualnej sytuacji restauracji. Pozwala nam to zaprojektować szkolenie w taki sposób, aby przynosiło najlepsze rezultaty.
Przykładowe tematy szkoleń, które przeprowadzimy w Twoim lokalu:
Obsługa i sprzedaż
Profesjonalna obsługa gościa restauracji – szkolenie wprowadzające dla kelnerów
Zarządzanie sprzedażą restauracji – szkolenie kelnerów – poziom zaawansowany
Budowanie relacji z gościem restauracji – warsztat z efektywnej komunikacji, inteligencji emocjonalnej i wdrażania gościnności w codziennej pracy
Zespół
- Dream team – czyli jak budować współpracę między kuchnią a salą?
- Tabaka – jak współpracować w kryzysie?
- Efektywność osobista pracowników restauracji – jak mądrze i efektywnie zarządzać swoją pracą?
- Stres i sytuacje trudne – jak zarządzać swoimi emocjami podczas niespodziewanych wydarzeń?
Komunikacja
- Asertywność w praktyce kelnera
- Asertywność w praktyce kucharza
- Asertywność w praktyce kadry zarządzającej
- Asertywność kluczem do efektywnego zespołu – grupowy warsztat asertywności