Poznaj zespół naszych ekspertów
Michalina Patucha
Założycielka Akademii Liderów Gastronomii – pasjonatka gotowania, dobrego jedzenia i atmosfery, którą w lokalu tworzą ludzie. Swoją przygodę z gastronomią rozpoczynała od autorskiego bloga kulinarnego. Od kilku lat współpracuje z restauracjami na Śląsku wspierając w rozwoju i budowaniu długofalowych relacji z Gośćmi. Swoją pracę w obszarach psychologii poświęca przywództwu, roli inspirującego lidera, autentyczności i relacjom.
„Dlaczego gastronomia? Ponieważ kocham pracować z ludźmi z pasją . Głęboko wierzę, że takich właśnie osób w tym fachu jest najwięcej. (…) Praca z Liderami Gastronomii daje mi ogromną satysfakcję – spotykam niezwykłych ludzi, z ogromnym bagażem doświadczeń, masą pomysłów i gotowością do stawiania odważnych kroków na przód. Dziękuję za to, że mogę z Wami pracować.”
Specjalizacja:
- konsultacje biznesowe dla kadry managerskiej w sektora HoReCa,
- konsultacje psychologiczne dla kadry managerskiej w sektora HoReCa,
- sesje coachingowe (executive i life coaching) dla kadry managerskiej w sektora HoReCa,
- przeprowadzanie audytów strategicznych w sektorze HoReCa,
- przeprowadzanie procesów budowania strategii rozwojowych dla firm w sektorze HoReCa,
- usprawnianie procesów komunikacji – wdrażanie narzędzi i szkolenia pracowników,
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu komunikacji i siły zespołowej, zarządzania konfliktem, efektywności osobistej i zespołowej,
- prowadzenie szkoleń zewnętrznych dla kadry zarządzającej w sektorze HoReCa,
- wspieranie w zadaniach, wyzwaniach związanych z zarządzaniem,
- wspieranie działań marketingowych i wizerunkowych w sektorze HoReCa,
- wspieranie restauratorów, menadżerów restauracji i szefów kuchni w obszarach związanych z zarządzaniem zespołem (psychologia przywództwa, kompetencje lidera, psychologia motywacji, psychologia komunikacji, zarządzanie w kryzysie).
Magdalena Błaszczyk
Wieloletnia współwłaścicielka restauracji. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, wydz. Zarządzania ze specjalizacją zarządzania zasobami ludzkimi. Obecnie HR-Business w sektorze HoReCa, związana również z biurem doradczo-rachunkowym Tax-Us sp. z o.o, obsługującym również podmioty gastronomiczne w zakresie księgowo-podatkowym.
Posiada doświadczenie zarówno w organizacjach międzynarodowych jak i branży HoReCa.
Specjalizacja:
- realizacja projektów doradczych dla branży HoReCa,
- wspieranie i prowadzenie procesów rekrutacyjnych,
- określanie kompetencji i struktur HR-owych,
- kontrola procesu zatrudniania w zakresie komunikacji i dokumentacji,
- przeprowadzanie procesów onboardingowych,
- usprawnianie procesów komunikacji – rozbudowa narzędzi, realizacja standardów,
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ponadprzeciętnego serwisu, sprzedaży dodatkowej, komunikacji z gościem,
- wspieranie w zadaniach, wyzwaniach HR-owych,
- wspieranie empolyer brandingu,
- tworzenia polityki HR,
- wspieranie menadżerów restauracji z zakresu zarządzania zespołem: wspierania motywacji, zaangażowania i efektywności obsługi.
Marzena Czarnota
W swoim 20 letnim doświadczeniu branży HoReCa na wielu płaszczyznach zdobyła niezwykle cenne doświadczenie w budowaniu relacji. Współpracuje z szerokim gronem specjalistów branży kulinarnej, winiarskiej oraz kadrą zarządzającą. Jej celem jest dbałość o wysoki poziom wiedzy i świadomości klientów. Tworząc i wdrażając innowacyjne projekty ma na celu integracje środowiska gastronomii śląskiej.
Specjalizacja:
- organizowanie pokazów i szkoleń dla szefów kuchni, doradztwo branżowe – obsługa targów HoReCa,
- zarządzanie personelem i organizacją pracy w restauracji,
- planowanie bieżącego budżetu wewnętrznego,
- współpraca z partnerami zewnętrznymi,
- koordynowanie projektów eventowych,
- organizowanie szkoleń i warsztatów oraz spotkań dla branży HoReCa.
Sławomir Głomski
Kucharz, doświadczony manager restauracji, manager operacyjny
w konceptach sieciowych z wieloletnim doświadczeniem w środowisku międzynarodowym. Dzięki wieloletniej pracy w środowisku międzynarodowym nauczył się tworzyć zgrane zespoły pracowników, których różnorodność kulturowa, religijna czy narodowa wymagają tworzenia odpowiednio przystosowanych warunków pracy. Właściciel firmy i platformy szkoleniowej, konsultant biznesu gastronomicznego, bloger gastronomiczny. Autor Podcastu Gastronomicznego, na łamach którego rozmawia z gośćmi o ich gastronomicznych przygodach, marzeniach i pasji.
Szkoleniowiec oraz prelegent na największych wydarzeniach branżowych.
Specjalizacja:
- zarządzanie podmiotami żywienia zbiorowego,
- kontrola kosztów pracowniczych
- tworzenie i nadzór nad rocznymi planami budżetowymi
- zarządzanie i optymalizacja finansów
- koszty stałe i zmienne
- kontrola gospodarki magazynowej, inwentaryzacje, optymalizacja karty dań