fbpx
Akademia Liderów GastronomiiAkademia Liderów Gastronomii
Akademia Liderów GastronomiiAkademia Liderów Gastronomii

Nasz zespół

nasz zespół

Poznaj zespół naszych ekspertów

Michalina Patucha Akademia Liderów Gastronomii

Michalina Patucha

psycholog i trener biznesu, właścicielka Akademii Liderów Gastronomii

Założycielka Akademii Liderów Gastronomii – pasjonatka gotowania, dobrego jedzenia i atmosfery, którą w lokalu tworzą ludzie. Swoją przygodę z gastronomią rozpoczynała od autorskiego bloga kulinarnego. Od kilku lat współpracuje z restauracjami na Śląsku wspierając w rozwoju i budowaniu długofalowych relacji z Gośćmi. Swoją pracę w obszarach psychologii poświęca przywództwu, roli inspirującego lidera, autentyczności i relacjom.

„Dlaczego gastronomia? Ponieważ kocham pracować z ludźmi z pasją . Głęboko wierzę, że takich właśnie osób w tym fachu jest najwięcej. (…) Praca z Liderami Gastronomii daje mi ogromną satysfakcję – spotykam niezwykłych ludzi, z ogromnym bagażem doświadczeń, masą pomysłów i gotowością do stawiania odważnych kroków na przód. Dziękuję za to, że mogę z Wami pracować.”

Specjalizacja:

  • konsultacje biznesowe dla kadry managerskiej w sektora HoReCa,
  • konsultacje psychologiczne dla kadry managerskiej w sektora HoReCa,
  • sesje coachingowe (executive i life coaching)  dla kadry managerskiej w sektora HoReCa,
  • przeprowadzanie audytów strategicznych w sektorze HoReCa,
  • przeprowadzanie procesów budowania strategii rozwojowych dla firm w sektorze HoReCa,
  • usprawnianie procesów komunikacji – wdrażanie narzędzi i szkolenia pracowników,
  • prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu komunikacji i siły zespołowej, zarządzania konfliktem, efektywności osobistej i zespołowej,
  • prowadzenie szkoleń zewnętrznych dla kadry zarządzającej w sektorze HoReCa,
  • wspieranie w zadaniach, wyzwaniach związanych z zarządzaniem,
  • wspieranie działań marketingowych i wizerunkowych w sektorze HoReCa,
  • wspieranie restauratorów, menadżerów restauracji i szefów kuchni w obszarach związanych z zarządzaniem zespołem (psychologia przywództwa, kompetencje lidera, psychologia motywacji, psychologia komunikacji, zarządzanie w kryzysie).
Magdalena Błaszczyk Akademia Liderów Gastronomii

Magdalena Błaszczyk

trener, HR Buisness Partner

Wieloletnia współwłaścicielka restauracji. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, wydz. Zarządzania ze specjalizacją zarządzania zasobami ludzkimi. Obecnie HR-Business w sektorze HoReCa, związana również z biurem doradczo-rachunkowym Tax-Us sp. z o.o, obsługującym również podmioty gastronomiczne w zakresie księgowo-podatkowym.  

Posiada doświadczenie zarówno w organizacjach międzynarodowych jak i branży HoReCa.

Specjalizacja:

  • realizacja projektów doradczych dla branży HoReCa,
  • wspieranie i prowadzenie procesów rekrutacyjnych,
  • określanie kompetencji i struktur HR-owych,
  • kontrola procesu zatrudniania  w zakresie komunikacji i dokumentacji,
  • przeprowadzanie procesów onboardingowych,
  • usprawnianie procesów komunikacji – rozbudowa narzędzi, realizacja standardów,
  • prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ponadprzeciętnego serwisu, sprzedaży dodatkowej, komunikacji z gościem,
  • wspieranie w zadaniach, wyzwaniach HR-owych,
  • wspieranie empolyer brandingu,
  • tworzenia polityki HR,
  • wspieranie menadżerów restauracji z zakresu zarządzania zespołem: wspierania motywacji, zaangażowania i efektywności obsługi.
Marzena Czarnota

Marzena Czarnota

Doradca Klienta Biznesowego HoReCa

W swoim 20 letnim doświadczeniu branży HoReCa na wielu płaszczyznach zdobyła niezwykle cenne doświadczenie w budowaniu relacji. Współpracuje z szerokim gronem specjalistów branży kulinarnej, winiarskiej oraz kadrą zarządzającą. Jej celem jest dbałość o wysoki poziom wiedzy i świadomości klientów. Tworząc i wdrażając innowacyjne projekty ma na celu integracje środowiska gastronomii śląskiej.

Specjalizacja:

  • organizowanie pokazów i szkoleń dla szefów kuchni, doradztwo branżowe – obsługa targów HoReCa,
  • zarządzanie personelem i organizacją pracy w restauracji,
  • planowanie bieżącego budżetu wewnętrznego,
  •  współpraca z partnerami zewnętrznymi,
  • koordynowanie projektów eventowych,
  •  organizowanie szkoleń i warsztatów oraz spotkań dla branży HoReCa.

Kucharz, doświadczony manager restauracji, manager operacyjny
w konceptach sieciowych z wieloletnim doświadczeniem w środowisku międzynarodowym. Dzięki wieloletniej pracy w środowisku międzynarodowym nauczył się tworzyć zgrane zespoły pracowników, których różnorodność kulturowa, religijna czy narodowa wymagają tworzenia odpowiednio przystosowanych warunków pracy. Właściciel firmy i platformy szkoleniowej, konsultant biznesu gastronomicznego, bloger gastronomiczny. Autor Podcastu Gastronomicznego, na łamach którego rozmawia z gośćmi o ich gastronomicznych przygodach, marzeniach i pasji.

Szkoleniowiec oraz prelegent na największych wydarzeniach branżowych.

Specjalizacja:

  • zarządzanie podmiotami żywienia zbiorowego,
  • kontrola kosztów pracowniczych
  • tworzenie i nadzór nad rocznymi planami budżetowymi
  • zarządzanie i optymalizacja finansów
  • koszty stałe i zmienne
  • kontrola gospodarki magazynowej, inwentaryzacje, optymalizacja karty dań
  • +48 531 569 695
  • biuro@algastro.pl
  • Chorzów, ul Metalowców 13 / A2 / lok. 103