Konsultacja Managerska dla Lidera Gastronomii
Konsultacja managerska to usługa skierowana do osób zatrudnionych na stanowisku kierowniczym w lokalu gastronomicznym, które chcą:
- rozwijać swoje kompetencje takie jak: komunikatywność, asertywność, umiejętność zarządzania emocjami, delegowanie zadań, motywowanie pracowników, automotywacja, radzeniem sobie w sytuacjach trudnych, planowanie i organizacja pracy,
- poznać narzędzia zwiększające efektywne zarządzanie personelem,
- zdobyć i pogłębić wiedzę z obszarów psychologii zarządzania, motywacji i sprzedaży,
- doskonalić własny warsztat managerski,
- zwiększyć efektywność osobistą,
- lepiej planować własną pracę i pracę zespołu,
- umiejętnie egzekwować realizację i wypełnianie obowiązków przez zatrudniony personel.
Konsultacje managerskie dla liderów gastronomii to spotkania indywidualne, na których skupiamy się na celach indywidualnych uczestnika z jednoczesnym połączeniem edukacji w zakresie zarządzania – poznajemy niezbędne narzędzia i techniki pracy z zespołem, poszerzamy wiedzę w obszarach psychologii przywództwa i poszukujemy rozwiązań, które poprawią zarówno sytuację managera jak i podległych mu pracowników.
Czas trwania konsultacji: 60 minut
Cena konsultacji: 150 zł netto + 23% VAT
Miejsce konsultacji: Chorzów, ul. Metalowców 13/103 budynek A2
Termin: ustalany indywidualnie
Zapisz się na konsultację managerską lub zadzwoń i zapytaj o szczegóły!
Warning: Trying to access array offset on false in /home/platne/serwer37325/public_html/akademialiderowgastronomii.pl/public_html/wp-content/themes/finano/vc_templates/ct_service_carousel.php on line 37