fbpx
Akademia Liderów GastronomiiAkademia Liderów Gastronomii
Akademia Liderów GastronomiiAkademia Liderów Gastronomii

Ukryty klient

Ukryty klient

Chcesz sprawdzić jakość obsługi, współpracę zespołu i kontakt z gośćmi restauracji? Zamów usługę „ukryty klient w restauracji”.

Przed wysłaniem ukrytego klienta zawsze najpierw uzgadniamy zakres obszarów, które mają zostać skontrolowane i proponujemy dodatkowe rozwiązania i aspekty związane z funkcjonowaniem restauracji, które można wziąć pod uwagę podczas takiej wizyty.

Na koniec każdy zamawiający otrzymuje szczegółowy raport z wizyty z obszarami do pracy i podpowiedziami, o co szczególnie warto zadbać aby podnieść jakość obsługi, sprzedaży i relacji z gośćmi restauracji.

Z doświadczenia wiemy, że wizyta ukrytego klienta restauracji to ciekawa perspektywa zarówno dla osób zarządzających – pozwala przyjrzeć się pracy restauracji z perspektywy gościa, jak i konkretna i obiektywna informacja zwrotna dla kelnerów i kucharzy, która czasem bywa istotnym bodźcem do rozpoczęcia pracy nad stylem sprzedaży, poprawą komunikacji z gośćmi restauracji, czy współpracy pomiędzy kuchnią a salą.

Czas trwania wizyty ukrytego klienta restauracji: ustalany indywidualnie
Cena konsultacji: poproś o ofertę
Miejsce konsultacji: u klienta
Termin: ustalany indywidualnie

 

  • +48 531 569 695
  • biuro@algastro.pl
  • Chorzów, ul Metalowców 13 / A2 / lok. 103